5.19.2014

Demi Lovato - Really Don't Care 中文歌詞



Lyrics Music Video Ver.


Really Don't Care 毫不在意
Demi Lovato (feat. Cher Lloyd)

You wanna play
你想要玩
You wanna stay
你想要留下
You wanna have it all
你想要擁有全部
You started messing with my head until I hit a wall
你開始混亂了我的思緒直到我出了錯
Maybe I should‘ve known
也許我早該知道
Maybe I should’ve known
也許我早該知道
That you would walk, you would walk out the door
你會離開,你會離開"這裡"


Hey!
嘿!

Said we were done
說我們已經結束了
You met someone and rubbed it in my face
你認識了別人然後在我面前炫耀
Cut to the punch
跳過那部分
She broke your heart and then she ran away
她傷了你的心然後離開
I guess you should‘ve known
我想你早該知道
I guess you should‘ve known
我想你早該知道
That I would talk, I would talk
我會這麼說,我會這麼說

But even if the stars and moon collide
但就算星星和月亮相撞
I never want you back into my life
我也永遠不會想要你回到我生活
You can take your words and all your lies
你可以帶著你的承諾和謊言離開
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎
But even if the stars and moon collide
但就算星星和月亮相撞
I never want you back into my life
我也永遠不會想要你回到我生活裡
You can take your words and all your lies
你可以帶著你的承諾和謊言離開
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎

I cant believe I ever stayed up writing songs about you
我不敢相信我竟然熬夜寫了關於你的歌
You don't deserve to know the way I used to think about you
你不值得知道我過去怎麼想你
Oh no not anymore, 
oh no not anymore
哦不再也不會,再也不會
You had your shot, had your shot, but you let go
你擁有過機會,但你放棄了

Now if we meet out on the street I won't be running scared
如果現在我們在街上遇見我不會再慌張逃去
I'll walk right up to you and put one finger in the air
我會走到你面前然後舉起一根手指
And make you understand, and make you understand
讓你明白,讓你明白
You had your chance, had your chance
你擁有過機會,但你放棄了
But even if the stars and moon collide
但就算星星和月亮相撞
I never want you back into my life
我也永遠不會想要你回到我生活裡
You can take your words and all your lies
你可以帶著你的承諾和謊言離開
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎

(feat.Cher Lloyd)

Yeah, listen up
耶,聽好了
Hey, hey never look back
嘿,嘿永遠不往後看
Dumb struck boy, ego attack
目瞪口呆的男孩,這是我的攻擊
Look boy, why you so mad
看男孩,你怎麼那麼煩惱
Second guessing, but should‘ve hit that
第二次在猜想,但早該知道的
Hey Demi you picked the wrong lover
嘿 Demi 你選錯情人了
Should’ve picked that one is cuter than the other
應該選比其他人都要可愛的那個
I just wanna laugh, cause you try to be a hipster
我只想笑,因為你試著變得另類
Kick it to the curb, take a polaroid picture
先不管了,拍張拍立得照

But even if the stars and moon collide
但就算星星和月亮相撞
I never want you back into my life
我也永遠不會想要你回到我生活裡
You can take your words and all your lies
你可以帶著你的承諾和謊言離開
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎
Oh oh oh I really don't care
哦 哦 哦 我真的不在乎