3.11.2015

Rihanna - Towards The Sun 中文歌詞


Official Audio Ver.


好家在一起
Soundtrack from Home

Rihanna
Towards The Sun 面向陽光

Turn your face
把你的臉轉過去
Towards the sun
面向著陽光
Let the shadows fall behind you
讓黑暗的影子落在你背後
Don't look back
別回頭看
Just carry on
繼續向前進
And the shadows will never find you
黑暗的影子不會再纏上你

Lost in the rock and roll
迷失在這瘋狂的世界裡
Got lost in a promise
因為一個承諾而失去自我
Of a love I never know
關於我從不了解的愛
Shadows chase me far from home
黑暗的影子 從遙遠的家鄉纏上我
I remember when my heart was filled with gold
我還記得 當我的心就似裝滿黃金時

And you know
而你也知道
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
Its not worth
這不值得
Its not worth
這不值得
Its not worth
這不值得
My Soul
我的靈魂啊

Lost my faith and trust
失去了我的自信心和信任
You and I know
我們彼此都明瞭
Gold don't turn to rust
黃金不會生鏽
I still swear that we can reign
我依舊相信我們能夠征服
Like the kings and queens of better yesterdays
征服無數個昨日 就像國王和王后 

Don't you know
難道你不知道嗎
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
I've been burned
我也曾轟轟烈烈地燃燒過
You've seen me lose control
你也曾看過我失去控制
Its not worth
這不值得
Its not worth
這不值得
Its not worth
這不值得
My Soul
我的靈魂啊

Where you gonna go
你打算要去哪
Where you gonna go
你打算要去哪
Where you gonna run to
你打算要奔向哪
When you get to the edge of the night
當你到達夜晚的最邊境(當你到達了黑暗的最低潮)
Its time you face the sky
是時候該面向天空了(是時候該想辦法來樂觀一下)