6.28.2015

Hilary Duff - Breathe In. Breathe Out. 中文歌詞


Official Audio Ver.


Hilary Duff
Breathe In. Breathe Out. 深呼吸

I remember what I wore on our first date
我還記得我們第一次約會時我的穿著
I remember how you felt against my face
我還記得你看著我臉時害羞的感受
I remember all the songs we used to hate
我還記得那些我們曾經痛恨過的音樂
I remember we were sleepless in New York
我還記得我們在紐約時興奮得睡不著
I remember how my avenues were yours
我還記得不管我所選擇的哪一條路 它們都通向你
I remember when they weren't any more
我也還記得當這一切都不在如此的時候

No more rain or shine

在這段感情裡不再有任何的刺激感
Well, I guess this is goodbye
好吧 我想這是時候說再見了

I made a top ten list

我用了一個前十名的列表
Of all the things I miss
關於所有我很想念的事物
Your lying eyes and lips
你那充滿謊言的雙眼和雙唇
They didn't make it
它們不在列表中
And when I'm cold at night
而當我在夜裡感到寒冷時
I know that I'll survive
我知道我一定會撐過的
Until I feel alright
直到我完全沒事的那刻
I'm gonna fake it
我會一直下裝下去

Breathe in, breathe out (x6)

深呼吸 告訴自己 我會沒事的

I remember when we had too much to dream

我還記得我們想要的很多都來不及去想象
I was hanging on your words like I'm sixteen
我陷入於你的甜言蜜語裡 仿佛我依舊16歲
I remember being high on your caffeine
我還記得自己中了你的咖啡因而上癮
I remember when we fell too deep to feel
我還記得我們狠狠的摔過也還來不及去感受
I remember when the real became too real
我還記得當現實的世界不斷向我們逼近時
I remember when it hurt too much to heal
我還記得這所有重重的傷害而導致難以治愈

X marks the spot where we left our hearts and

打個符號記下我們是什麼時候開始不再愛對方了 然後再
X marks the spot where we fell apart and
打個符號記下我們什麼時候離彼此越來越遠了 然後再
X marks the spot where we left our hearts
打個符號記下我們是什麼時候開始不再愛對方了