11.26.2014

Christina Perri - I Believe 中文歌詞


Lyrics Video Ver.


Live Ver.


I Believe 我堅信著
Christina Perri

I believe if I knew where I was going I'd lose my way
我敢打賭如果早知道這條路該怎麼走 我早就迷路了
I believe that the words that he told you are not your grave
我敢打賭他對你說的那些話 不會就此終結你
I know that we are not the weight of all our memories
我知道我們都在改變 
I believe in the things that I am afraid to say
我堅信著卻又害怕說出口的
Hold on
撐下去
Hold on
撐下去

I believe in the lost possibilities you can't see
我堅信著你看不見的那一丁點可能性
And I believe that the darkness
我相信黑暗的存在
Reminds us where light can be
是為了提醒我們光的作用性
I know that your heart is still beating, beating, darling
我知道你的心依然跳動著 親愛的
I believe that you fell so you would land next to me
我敢打賭你在墜落 所以才會想依靠在我身旁
Hold on
撐下去
Hold on
撐下去

'Cause I have been where you are before
因為我曾經也身處同境過
And I have felt the pain of losing who you are
曾經因為失去自我而痛苦
And I have died so many times
曾經墮落崩潰了無數次
But I am still alive
但卻依舊能振作起來

I believe that tomorrow is stronger than yesterday
我堅信著明天會變得比昨天更堅強
And I believe that your head is the only thing in your way
我敢打賭你腦裡混亂的思緒就是你唯一的阻礙
I wish that you could see your scars turn into beauty
我希望你能看見疤痕變成美麗的印記
I believe that today its okay to be not okay
我堅信今天就算過的再不順也沒差
Hold on
撐下去
Hold on
撐下去

'Cause I have been where you are before
因為我曾經也身處同境過
And I have felt the pain of losing who you are
我曾因為失去自我而痛苦
And I have died so many times
我曾墮落崩潰了無數次
But I am still alive
但卻依舊能振作起來

This is not the end of me
這不是我的終點
This is the beginning
這只是這一切的開始