11.22.2014

Keira Knightley - Like A Fool 中文歌詞


OST from Begin Again 曼哈頓戀習曲


Like A Fool 像個傻瓜
Keira Knightley 

We take a chance from time to time
我們無時無刻都在冒險
And put our necks out on the line
不顧風險的去挑戰
And you have broken every promise that we made
而你打破了所有我們曾經許下的承諾
And I have loved you anyway
無論如何我曾經是愛過你的

Took a fine time to leave me hangin' out to dry
抽出時間拋下我到外面鬼混
Understand now I'm grievin'
知道這一切會使我難過
So don't you waste my time
所以請你別浪費我的時間
Cause you have taken
因為你已經奪取了
All the wind out from my sails
我的所有
And I have loved you just the same
但我曾經依舊不變的愛過你

We finally find this
我們最終終於找到出路
Then you're gone
你卻突然消失得無影無蹤
Been chasin' rainbows all along
自己獨自追尋著彩虹(夢想)
And you have cursed me
你詛咒我
When there's no one left to blame
當你已經沒有任何可以怪罪的對象
And I have loved you just the same
但我曾經依舊不變的愛過你

And you have broken every single fuckin' rule
你毀掉了所有他媽的我們約定好的一切
And I have loved you like a fool
但我曾經卻還像個傻瓜般的愛著你