8.03.2015

Sam Smith - Not In That Way 中文歌詞


Official Live Ver.


Sam Smith
Not In That Way 這不是愛情

And I hate to say I love you
我不想對你說我愛
When it's so hard for me
當這句話對我而言有多難受的時候
And I hate to say I want you
我討厭自己有多麼想要你
When you make it so clear
當你已經很清楚的說明
You don't want me
你並沒有那種想法的時候

I'd never ask you cause deep down
我不會問你的感受 因為打從心底
I'm certain I know what you'd say
我能很肯定的知道你想說什麼
You'd say I'm sorry, believe me, I love you
你一定會說:對不起,相信我,我愛你
But not in that way
但這不是愛情

And I hate to say I need you
我討厭自己有多麼需要你
I'm so reliant, I'm so dependent, I'm such a fool
我習慣依賴 無法少了你 根本如同傻瓜 
When you're not there, I find myself singing the blues
當你不在我身邊 我發現自己唱的都是悲歌
Can't bear, can't face the truth
無法承受 無法面對失去你的事實

You will never know that feeling
你永遠都不會知道那種感受
You will never see through these eyes
你永遠都看不穿我雙眼 內心裡的感受

You'd say I'm sorry, believe me, I love you
你一定會說:對不起,相信我,我愛你
But not in that way
但這不是愛情