8.03.2015

Filous - How Hard I Try 中文歌詞


Music Video Ver.


Filous (Ft. James Hersey)
How Hard I Try 徒勞無功

I’m holding on to many things passed
我依舊放不下那些往事
To anything that's gonna change my memories back
那些總是喚醒我回憶的往事
I’m holding on to everyone good
我抱著一種其實我們都沒錯的想法
To everything that's ever been the way that it should
也許有些事註定了就避免不了它的發生
I’m holding on to things you said
我依舊忘不了你曾說過的話
Before you forgot what this love really meant to you
在你還未忘記我的愛對你而言的意義
The words that I sent to you, never got into you
我傳達給你的心意 卻從不被你領情

No matter how hard I try, try
無論我有多努力的嘗試
No matter how hard I try, try
無論我有多努力的嘗試
No matter how hard I try, try
無論我有多努力的嘗試
No matter how hard I try
無論我有多努力的嘗試
No matter how hard I try, try, try
無論我有多努力的嘗試
No matter how hard I try
無論我有多努力的嘗試

(No matter how hard I try)
無論我有多努力的嘗試