5.24.2014

Ariana Grande - Problem 中文歌詞



Music Video Ver.


Ariana Grande 
(feat. Big Sean & Iggy Azalea)
Problem 大麻煩

[Iggy:]
Uh huh, it's Iggy Iggz
老娘駕到
I got one more problem with you girl 
女孩我跟你的問題 還沒完呢
Aye

[Ariana:]
Baby even though I hate ya 
寶貝即使我討厭你
I wanna love ya 
我還是愛你的
I want you you you 
我還是想要得到你的
And even though I can't forgive ya 
而且儘管我無法原諒你
I really want ta 
我還是真的想要
I want you you you 
想要得到你的

Tell me, tell me baby 
告訴我 跟我說啊寶貝
Why did you leave me 
為何當初你要離開我
Cause even though I shouldn't want it 
因為儘管有多不應該
I gotta have it 
但我一定要
I want you you you 
得到你 你 你

Head in the clouds 
腦很清靜輕鬆 
got no weight on my shoulders 
已經沒有任何壓力在肩上了
I should be wiser 
我早該更明智些的
and realize that I've got 
應該早點意識到 我已經

[Big Sean:]
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩

[Ariana:]
I know your never gonna wake up 
我知道你永遠不會改過自新
I gotta give up 
我必須放棄
But it's you you you 
但要放棄的可是你耶
I know I shouldn't ever call back 
我知道我不該打回去給你的
Or let you come back 
或者讓你回到我身邊
But it's you you you 
但對象可是你耶
Every time you touch me 
每一次你撫摸我
And say you love me 
和我說你愛我
I get a little bit breathless 
讓我有點(緊張得)喘不過氣
I shouldn't want it 
我不應該這樣的
But it's you you you 
但對象是你耶

Head in the clouds 
腦很清靜輕鬆 
got no weight on my shoulders 
已經沒有任何壓力在肩上了
I should be wiser 
我早該更明智些的
and realize that I've got 
應該早點意識到 我已經

[Big Sean:]
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩

[Iggy:]
It's Iggy Iggz, uh /lggy 
老娘駕到
What you got? 
你有什麼本事
Smart money betting
聰明的下賭注
I'll be better off without you 
沒了你我一定過得更好
In no time 
不用多久的時間
I'll be forgettin' all about you 
我一定會忘了所有關於你的事
You saying that you know 
你說著 你知道了
But I really really doubt you 
但我真的對你充滿疑惑
Understand my life is easy 
了解我的人生很容易
When I ain't around you
當我不在你身邊時 
Iggy Iggy too biggie to be here stressing 
Iggy Iggy 大不了就在這裡強調一次
I'm thinkin' I love the thought of you 
我覺得我比較喜歡想像你的好 
More than I love your presence 
多過你在我身邊
And the best thing now 
而現在最好的
Is probably for you to exit 
大概就是 你給我滾出去
I let you go 
我讓你離開
Let you back 
又讓你回到我身邊
I finally learned my lesson 
但我終於學會了
No half-stepping 
做事不要做一半
Either you want it or you just keep playin’ 
不管你愛我或只是想繼續玩弄我
I'm listening to you knowing
好吧我就聽聽看你的解釋
I can't believe what you're sayin’ 
難以置信 你到底在胡扯些什麼
There's a million you's baby boy 
世上就有一百萬個像你這種的小屁孩
So don't be dumb 
別啞了不出聲啊
I got 99 problems 
我還有九十九個問題
But you won't be one 
但你卻不占其一
Like what!
就像是~

[Ariana:]
one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩
one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩

Head in the clouds 
腦很清靜輕鬆 
got no weight on my shoulders 
已經沒有任何壓力在肩上了
I should be wiser 
我早該更明智些的
and realize that I've got 
應該早點意識到 我已經

[Big Sean:]
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩
One less problem without ya 
少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less problem without ya 
我已經少了你這個大麻煩
I got one less, one less problem 
少了 少了一個麻煩