9.26.2014

Katy Perry - Unconditionally 中文歌詞


Music Video Ver.


Katy Perry
Unconditionally 
無條件的愛你

Oh no, did I get too close oh
喔不 我是否靠得太近
Oh, did I almost see what's really on the inside
喔 我是否近得足以看清
All your insecurities
所有你缺乏的安全感
All the dirty laundry
所有你不堪的回憶
Never made me blink one time
沒有讓我想迴避的意思


Unconditional, unconditionally
毫無保留的,無條件的
I will love you unconditionally
我會無條件的愛你
There is no fear now
已經不用再感到害怕了
Let go and just be free
拋開煩惱 享受自由吧
I will love you unconditionally
我會毫無保留的愛你


Come just as you are to me
面對我 你只要做自己
Don't need apologies
不用感到抱歉
Know that you are unworthy
要知道你有多麼的值得
I'll take your bad days with your good
我會謹記你的好同時接受你的不完美
Walk through this storm I would
我會陪你走過每場風雨
I'd do it all because I love you, I love you
我會這麼做是因為我真的很愛很愛你


Unconditional, unconditionally
毫無保留的,無條件的
I will love you unconditionally
我會無條件的愛你
There is no fear now
已經不用在感到害怕了
Let go and just be free
拋開煩惱 享受自由吧
I will love you unconditionally
我會毫無保留的愛你

So open up your heart and just let it begin
敞開你的心胸 讓這一切重新開始吧
Open up your heart, and just let it begin 
(x2)
敞開你的心胸 讓這一切重新開始吧 (x2)
Open up your heart
敞開你的心胸吧
Acceptance is the key to be

真正的自由
To be truly free

關鍵在於包容
Will you do the same for me?
你會不會也
為了我這麼

Unconditional, unconditionally
毫無保留的,無條件的
I will love you unconditionally
我會無條件的愛你
There is no fear now
已經不用在感到害怕了
Let go and just be free
拋開煩惱 享受自由吧
'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)
我會毫無保留的愛你
I will love you (x2)
我會愛你 (x2)
I will love you unconditionally
我會無條件的愛你