5.27.2014

Dope - Lady Gaga 中文歌詞

Live Ver.


Official Audio Ver.


Dope 毒品
Lady Gaga 女神卡卡

Cork's off, it's on 
拔開木塞 是時候了
The party's just begun 
派對才正要開始呢
I promise this drink is my last one 
我向你保證這絕對是我的最後一杯
I know I fucked up again 
我知道 我又搞砸了一切
Because I lost my only friend 
因為我失去了唯一的摯友
God forgive my sins 
上帝呀 寬恕我的罪行吧
Don't leave me, I, Oh I will hate myself until I die 
不要離開我 我會恨自己直到死去的

My heart would break without you 
沒了你我的心會支離破碎
Might not awake without you 
沒了你我也許就無法清醒
Been hurting low, from living high for so long 
曾經不斷被狠狠折磨 就因為居高臨下 
I'm sorry, and I love you 
我很抱歉 我很愛你
Sing with me, "Bell Bottom Blue" 
跟我一起唱(我們熟悉的)"Bell Bottom Blue"
I'll keep on searching for an answer 
我會繼續尋找解決的辦法
Cause I need you more than dope 
因為我需要你勝過毒品

I need you more than dope 
我需要你勝過毒品
Need you more than dope 
我需要你勝過毒品
Need you more than dope
我需要你勝過毒品
I need you more than dope
我需要你勝過毒品

Toast one last puff 
慶祝這最後一口的大麻
And two last regrets 
了結剩下的兩個悔憾
Three spirits and 
三杯烈酒和
Twelve lonely steps 
十二個孤單的步驟
Up heaven's stairway to gold 
步上通往天堂的煉金之階
Mine myself like coal, a mountain of a soul 
從靈魂深處裡挖掘出(燒焦)煤炭般的自己
Each day, I cry 
每一天我都在以淚洗面
Oh, I feel so low from living high 
居高臨下 卻感覺如此卑微

My heart would break without you 
沒了你我的心會支離破碎
Might not awake without you 
沒了你我也許就無法清醒
Been hurting low, from living high for so long 
曾經不斷被狠狠折磨 就因為居高臨下 
I'm sorry, and I love you 
我很抱歉 我很愛你
Sing with me, "Bell Bottom Blue" 
跟我一起唱(我們熟悉的)"Bell Bottom Blue"
I'll keep on searching for an answer 
我會繼續尋找解決的辦法
Cause I need you more than dope 
因為我需要你勝過毒品

I need you more than dope 
我需要你勝過毒品
Need you more than dope
我需要你勝過毒品
Need you more than dope
我需要你勝過毒品
I need you more than dope
我需要你勝過毒品

I need you more 
我需要你
Need you more 
我需要你
I need you more than dope 
我需要你勝過毒品