5.24.2014

John Legend - All Of Me 中文歌詞


Madilyn Bailey & Jason Chen Ver.


Derran Day Ver.
(這版本比原版的更sweet 推薦)


Kina Grannis Ver.


Feat. Lindsay Stirling Ver.


Live Ver.


Music Video Ver.


All Of Me 我的全心全意
John Legend

What would I do without your smart mouth
沒了你的伶牙利嘴我該怎麼辦
Drawing me in, and you kicking me out
將我畫入你的人生 又狠狠地把我趕走
Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
你弄得我頭昏腦漲 說真的 我真的拿你沒轍
What's going on in that beautiful mind
你那純潔美妙的心在計劃些什麼
I'm on your magical mystery ride
我已經搭上了你魔幻的神秘之旅
And I'm so dizzy, don't know what hit me, 
而我眼花繚亂 不知什麼給了我重重的一擊 
but I'll be alright
但我會撐過去的

My head's underwater
我的頭溺在水裡
But I'm breathing fine
卻依舊能好好呼吸
You're crazy and I'm out of my mind
你很瘋狂而我也神志不清了

Cause all of me
因為我全心全意地
Loves all of you
愛你愛到了骨子裡
Love your curves and all your edges
愛你的曲線 你的菱角
All your perfect imperfections
愛你所有的完美與缺陷
Give your all to me
把你的一切託付於我
I'll give my all to you
我也將我的所有傾心於你
You're my end and my beginning
你是我的人生起點和終點
Even when I lose I'm winning
就算我失敗了卻是勝利著的
Cause I give you all of me
因為我將我的所有傾心於你
And you give me all of you, oh
而你也將你的一切託付於我了

How many times do I have to tell you
到底要我告訴你幾遍
Even when you're crying you're beautiful too
即使你是哭著的 你依舊很美 
The world is beating you down, 
這世界想把你擊倒 
I'm around through every mood
我會在你身邊 陪你度過每一個喜怒哀樂
You're my downfall, you're my muse
你使我心情起伏不定 你使我朝思暮想
My worst distraction, my rhythm and blues
(你)令我神志不清 (你)是我歌裡的憂傷曲調
I can't stop singing, it's ringing in my head for you
我無法停止歌唱 因為你 旋律不斷在我腦海裡環繞 

My head's underwater
我的頭溺在水裡
But I'm breathing fine
卻依舊能好好呼吸
You're crazy and I'm out of my mind
你很瘋狂而我也神志不清了

Cause all of me
因為我全心全意地
Loves all of you
愛你愛到了骨子裡
Love your curves and all your edges
愛你的曲線 你的菱角
All your perfect imperfections
愛你所有的完美與缺陷
Give your all to me
把你的一切託付於我
I'll give my all to you
我也將我的所有傾心於你
You're my end and my beginning
你是我的人生起點和終點
Even when I lose I'm winning
就算我失敗了卻是勝利著的
Cause I give you all of me
因為我將我的所有傾心於你
And you give me all of you, oh
而你也將你的一切託付於我了

Cards on the table
將底牌攤開
We're both showing hearts  
彼此坦誠相對
Risking it all, though it's hard
冒險突破一切 雖然很艱難

Cause all of me
因為我全心全意地
Loves all of you
愛你愛到了骨子裡
Love your curves and all your edges
愛著你的曲線 你的菱角All your perfect imperfections
愛你所有的完美與缺陷
Give your all to me
把你的一切託付於我
I'll give my all to you
我也將我的所有傾心於你
You're my end and my beginning
你是我的人生起點和終點
Even when I lose I'm winning
就算我失敗了卻是勝利著的
Cause I give you all of me
因為我將我的所有傾心於你
And you give me all of you, oh
而你也將你的一切託付於我了

I give you all of me
我將我的所有傾心於你
And you give me all of you, ohh
而你也將你的一切託付於我了