5.23.2014

人海中遇見你 Now That I've Found You 英文歌詞


林育群版本 Jimmy Lin Ver.


人海中遇見你
Now That I've Found You

你的愛值得信賴
Your love trustworthy
你的心靠在身邊
And your heart right beside me
只要你在 我就有許多夢想
There are dreams as long as you're here
只到你在 我就有更多力量
There are strength as long as you're here

親愛的我多麼幸運
Darling how lucky I am 
人海中能夠遇見你
To meet you in such a big world
親愛的我多麼盼望
Darling I'm so expecting
就從這一刻起和你分享所有感覺
From now on to share all my feeling with you
親愛的我多麼幸運
Darling how lucky I am 
人海中能夠遇見你
To meet you in such a big world
親愛的我多麼盼望
Darling I'm so expecting
就從這一刻起和你分享真心的感覺
From now on to share what's true love feels like

你的愛沒有保留
You hold nothing back of your love
你的心獻給了我
You brought your heart to me
只要你在 我就有更多理想
There are ambitions as long as you're here
與你同在 就好像擁抱天堂
Being here with you is like heaven 
親愛的我多麼幸運
Darling how lucky I am 
人海中能夠遇見你
To meet you in such a big world
親愛的我多麼盼望
Darling I'm so expecting
每一天在這裡永遠永遠有家的感覺
That I can always feel like home with you every day

親愛的我多麼幸運
Darling how lucky I am 
人海中能夠遇見你
To meet you in such a big world
親愛的我多麼盼望
Darling I'm so expecting
每一天在這里和你分享家的感覺 
To share the feeling of home with you every day