12.11.2014

Jessie Ware - Say You Love Me 中文歌詞


Music Video Ver.


Jessie Ware
Say You Love Me 說你愛我

Say you love me to my face
當著我的面告訴我說你愛我
I need it more than your embrace
比起你的擁抱我更需要那句話
Just say you want me, that's all it takes
說你需要我 你要做的就只有這樣
Heart's getting torn from your mistakes
不斷地心碎 就因為你的這些小過失

'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
If you don't wanna try
如果你不花點心思嘗試的話
But all that I've been thinking of
但一直以來我都有想過
Is maybe that you might
也許你可能會嘗試看看
Baby it looks as though we're running out of words to say
親愛的 現在看似我們已無言以對了
And love's floating away
而愛也慢慢地消逝

Just say you love me, just for today
說你愛我 就只有今天
And don't give me time 'cause that's not the same
不要只願付出時間陪伴卻又不開口對我說 因為那是兩回事
Want to feel burning flames when you say my name
想要感受到轟轟烈烈的愛 當你喊我的名字的時候
Want to feel passion flow into my bones
想要嘗試滿滿的熱情滲入我的骨子裡
Like blood through my veins
就像血液通過每一道血管

'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
If you don't wanna try
如果你不花點心思嘗試的話
But all that I've been thinking of
但一直以來我都有想過
Is maybe that you might
也許你可能會嘗試看看
Baby it looks as though we're running out of words to say
親愛的 現在看似我們已無言以對了
And love's floating away
而愛也慢慢地消逝

Won't you stay
你不留下來嗎
Won't you stay
你不留下來嗎
Slowly slowly you run for me
不斷地為我而努力
But do you know me at all
但你到底了不了解我
Someone told me love controls everything
有人說 愛決定了一切
But only if you know
但只要你能明白