2.07.2015

Iggy Azalea - Heavy Crown 中文歌詞


Official Audio Ver.


金牌特務
Soundtrack from Kingsman

Iggy Azalea 
(Ft. Ellie Glouding)
Heavy Crown 沉重的皇冠

Life been crazy, all advice has been to chill more
生活總是困難的 大家給的意見全是叫我多冷靜些
Ironic, I been livin' off what people down to kill for
諷刺的是 我過著的是人們夢寐以求的生活
And I find no comfort in numbers
但我發現自己無法滿足於財富裡
Knowin' there's always a mill more
知道總會有更多的錢財進入我口袋
Fact was that cat dragged my pretty ass
事實是 多虧了我的唱功讓我豐滿的身材
Right on the top of that billboard
能夠在音樂榜上奪冠舉世聞名
And all of my folks who done been here from jump
那些從開始陪伴著我到此刻的朋友
You the ones I'ma cover the bill for
你們就是那些我會奮不顧身挺下去的人
And as I get ill more
而當我的人氣持續更發燒時
We gon' triple the order of champagne and spill more
我們就可以點三倍量的香檳 錢任由你們燒
Let's handle the real score
好吧來談點正經事
Been wonderin' what the public got a feel for
不知道大眾們對我音樂作品的感想如何
So let's keep it real, y'all
好吧 來講清楚一些事 都給我聽好
You know I'm killing game soon as I step on the field, y'all
你知道我將會煞爆全場當我一踏入這圈子
The top where I'm at now
此刻身處於居高臨下的我
There's no turning back now
已經沒有退路可言
I won't ever back down
我從不選擇退縮
They feel me like they givin' Iggy a pat-down
退縮讓我覺得全身不適根本不是我會做的事
I needed a moment I found it
我需要一些時間才發現
Lately I've been on my runnin' the town
最近我總是走到哪都如此的家喻戶曉
Shit, especially walkin' around with......
幹 尤其還要戴著......

This heavy crown

這沉重的皇冠
You can't always please the crowd
你永遠無法討所有的觀眾歡心
But I am still not bowin' down
但我絕不會卑躬屈膝
This heavy crown
這沉重的皇冠
It comes and goes around
大家都輪流的戴著
And when it's time, I'll pass it proud
當時機一到 輪到我時 我會驕傲的拿下
But bitch I got it now
婊子 此刻由我所擁有

So keep it cute, chick, and don't be hatin' on the new chick

所以小姐你最好裝可愛 而且最好別和新來的相處得有裂痕 
Go back and check the stats and bet they let you know I do's this
回去查查看排行榜 然後最好祈禱它們會讓你知道造成這一切的人是我
Glasses full of empty, dependin' on point of view, chick
你的內在如同空罐 這一切取決於妳如何看待事情 小姐
If you was mad before, I bet you hate me for this new shit
如果你曾因此而感到憤怒 我敢打賭你會更恨這煥然一新的我
Maybe you should watch what you got comin' out your two lips
也許你該聽聽看從你嘴裡冒出的是些怎樣的話
Get cool with how I kick it, or else you gon' get the boot, bitch
你最好適應這一切 不然我讓你嘗嘗看我的厲害 婊子
Iggy A-Z-A AKA captain of the cruise ship
藝姬我 也可以說是這豪華郵輪的船長
Don't penny pinch, I promise baby I don't need your two cents
別那麼吝嗇 我答應你親愛的我不會拿你任何一分錢
Get rid of the makeup, let 'em see just who you is
卸掉所有的化妝脫掉了面具 就這為了讓大家知道你是誰
But if you feel like that girl, bless your heart, go get it how you live
但如果你真喜歡那樣做的話 為你祈禱啊 隨你去那樣生活吧
When you hear my name, you gotta know that she's somethin' regal
當你聽見我的名字 你最好要知道:她一定會是什麼王者類的人物
I'm one of one, ain't no sequels when wearing......
我是唯一的唯一 不會再有下一個人當我已得到......

This heavy crown
這沉重的皇冠
You can't always please the crowd
你永遠無法討所有的觀眾歡心
But I am still not bowin' down
但我絕不會卑躬屈膝
This heavy crown
這沉重的皇冠
It comes and goes around
大家都輪流的戴著
And when it's time, I'll pass it proud
當時機一到 輪到我時 我會驕傲的拿下
But bitch I got it now
婊子 此刻由我所擁有

To everyone who said I'd never make it

致那些所有說我無法達成的人
Oh Lord, weren't you mistaken
喔上帝 是不是你搞錯了啊
I got a dinner date with greatness
我與偉大的成就有約
Iggy Igg ain't never been nothing to play with, hold up
藝姬我從沒有得不到任何能夠手掌玩弄的東西 你給我聽好了
To everyone who said I'd never make it
致那些所有說我無法達成的人
I'm at the top laughin' in your faces
我此刻居高臨下地當著你的面嘲笑著你
I've been practicin' my patience
我一直在訓練著我的耐心
But I'll switch back quick if you play with...
但我會快速的奪回 如果你得到......

This heavy crown 

這沉重的皇冠
(to everyone who said I'd never make it)
致那些所有說我無法達成的人
This heavy crown 
這沉重的皇冠
(oh Lord, weren't you mistaken?) (x3)
喔上帝 是不是你搞錯了啊

This heavy crown 

這沉重的皇冠
(to everyone who said I'd never make it)
致那些所有說我無法達成的人
This heavy crown 
這沉重的皇冠
(I'm at the top laughing in your faces) (x3)
我此刻居高臨下地當著你的面嘲笑著你
Bitch I got it now
婊子 此刻由我所擁有