7.11.2015

Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You 中文歌詞


Music Video Ver.


Meghan Trainor 
Like I'm Gonna Lose You 好好地愛
( ft. John Legend )

I found myself dreaming in silver and gold
發現自己近日總是在做美好的夢
Like a scene from a movie that every broken heart knows
如同置身於電影裡的情節 心碎過的人都懂啊
We were walking on moonlight, and you pulled me close
我們在月光底下漫步 然後你把我拉近
Split second and you disappeared and then I was all alone
卻在眨眼的瞬間消失不見 剩我獨自一人

I woke up in tears, with you by my side
我含淚驚醒 發現你依舊在身邊
A breath of relief, and I realized
鬆了一口氣 同時也意識到
No, we're not promised tomorrow
不 明天會發生什麼沒有人會預估得到

So I'm gonna love you like I'm gonna lose you
所以我要好好地愛你 如同我即將要失去你
I'm gonna hold you, like I'm saying goodbye
我要如同永別般的好好地抱緊你 
Wherever we're standing, I won't take you for granted
無論我們此刻身處何處 我都不會將你視為理所當然般
Cause we'll never know when
因為我們永遠都不會知道
When we'll run out of time
我們能在一起的時間有多久
So I'm gonna love you, like I'm gonna lose you
所以我要好好地愛你 如同我即將要失去你
I'm gonna love you, like I'm gonna lose you
我要好好地愛你 如同我即將要失去你

In the blink of an eye, just a whisper of smoke
在眨眼的瞬間 或只是一個呼吸
You could lose everything, the truth is you never know
你就可能會失去一切 但事實是你永遠都不會知道
So I'll kiss you longer baby, any chance that I get
所以親愛的這吻我要親久一點 只要讓我抓到一絲的機會
I'll make the most of the minutes and love with no regret
我都會好好地把握每分每秒無怨無悔的愛下去

So let's take our time to say what we want
所以讓我們抓緊好時間把想說的都說出來吧
Use what we got before it's all gone
在還未失去前好好地珍惜彼此所擁有的
No, we're not promised tomorrow
不 明天會發生什麼沒有人會預估得到

So I'm gonna love you
所以我要好好地愛你 
Like I'm gonna lose you
如同我即將要失去你
I'm gonna love you
我要好好地愛你
Like I'm gonna lose you
如同我即將要失去你