2.03.2016

Flume - Never Be Like You feat. Kai 中文歌詞


Official Audio Ver.


XxyzZ Remix Ver.


Gill Chang Remix Ver.


Flume feat. Kai
因為我無法成為你 
Never Be Like You 

What I would do to take away this fear of being loved
該怎麼做才能不再恐懼這被愛的感覺
Allegiance to the pain
享受著這另類的痛
Now I'm fucked up and I'm missing you
好吧此刻的我搞砸了一切,我想你了
Never be like you
我無法像你那樣啊
I would give anything to change this fickle-minded heart
我願做任何事去改變這善變的心
That loves fake shiny things
即使愛有多光鮮亮麗的虛偽
Now I'm fucked up and I'm missing you
好吧此刻的我搞砸了一切,我想你了
Never be like you
我無法像你那樣啊(那般完美)

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

How do I make you wanna stay
該怎麼做才能讓你願意留下來
Hate sleeping on my own, missing the way you taste
痛恨獨自一人入眠的夜晚 想念你的每一吋肌膚
Now I'm fucked up and I'm missing you
好吧此刻的我搞砸了一切,我想你了
Never be like you
我無法像你那樣啊
Stop looking at me with those eyes
別用那種眼神看著我
Like I could disappear and you wouldn't care why
似乎我的存在可有可無而你也不會去在乎
Now I'm fucked up and I'm missing you
好吧此刻的我搞砸了一切,我想你了
Never be like you
我無法像你那樣啊(那般完美)

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

I'm falling on my knees
我已經雙膝跪地
Forgive me, I'm a fucking fool
原諒我 我是個他媽的白癡
I'm begging, darling, please
我懇求你 親愛的 拜託
Absolve me of my sins, won't you?
你就不能赦免我的罪過嗎

I'm falling on my knees
我已經雙膝跪地
Forgive me, I'm a fucking fool
原諒我 我是個他媽的白癡
I'm begging, darling, please
我懇求你 親愛的 拜託
Absolve me of my sins, won't you?
你就不能赦免我的罪過嗎 

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

I'm only human can't you see
難道你不懂我也只是個平凡人嗎
I made, I made a mistake
我犯了個錯誤
Please just look me in my face
拜託請看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我一切都不會有事的
Cause I got it
因為我知道
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)

Baby, baby please believe me
親愛的請你相信我
C'mon take it easy
齁這沒什麼大不了的
Please don't ever leave me
拜託不要離開我
Never be like you
我無法像你那樣(那般完美)