5.23.2014

Christina Perri - A Thousand Years 中文歌詞


Live Studio Ver.


Music Video Ver.


FAVORITE SONG EVER !

Christina Perri 
A Thousand Years 千年之戀 

Heart beats fast
心跳得很快
Colors and promises
羞澀(的臉)和承諾
How to be brave
要怎麼才能變得勇敢
How can I love when I'm afraid to fall
當我害怕受傷(害怕深陷愛情)時 我該如何去愛
But watching you stand alone
但看著你獨自站在那裡
All of my doubt
我所有的疑慮
Suddenly goes away somehow
頓時消失不見
One step closer
踏出了一步更靠近了

I have died every day waiting for you
每一天我都苦苦地等待著你
Darlin' don't be afraid
親愛的別害怕
I have loved you for a thousand years
我已經愛上你很久了
I'll love you for a thousand more
我還會繼續愛你更久

Time stands still
時間依舊不變
beauty in all she is
她還是那麼的美
I will be brave
我會變得勇敢
I will not let anything take away
我不會讓任何人奪走
What's standing in front of me
我眼前擁有的這一切
Every breath,
每一次呼吸
Every hour has come to this
每一刻 都帶領著我們來到此時
One step closer
踏出了一步更靠近了

I have died every day waiting for you
每一天我都苦苦地等待著你
Darlin' don't be afraid
親愛的別害怕
I have loved you for a thousand years
我已經愛上你很久了
I'll love you for a thousand more
我還會繼續愛你更久
And all along I believed
一直以來我都深信著
I would find you
我一定會找到你(這樣的一個人)
Time has brought your heart to me
時間把你(的心)帶領到我的面前
I have loved you for a thousand years
我已經愛上你很久了
I'll love you for a thousand more
我還會繼續愛你更久

One step closer
踏出了一步更靠近了
One step closer
踏出了一步更靠近了

I have died every day waiting for you
每一天我都苦苦地等待著你
Darlin' don't be afraid
親愛的別害怕
I have loved you for a thousand years
我已經愛上你很久了
I'll love you for a thousand more
我還會繼續愛你更久
And all along I believed
一直以來我都深信著
I would find you
我一定會找到你(這樣的一個人)
Time has brought your heart to me
時間把你(的心)帶領到我的面前
I have loved you for a thousand years
我已經愛上你很久了
I'll love you for a thousand more
我還會繼續愛你更久