1.10.2015

The Weeknd - Earned It 中文歌詞


Lyrics Video Ver.


Music Video Ver.


格雷的五十道陰影 
Soundtrack from Fifty Shades of Grey 
(以下為性暗示歌詞)

The Weeknd 

Earned It 你值得的

You make it look like it’s magic

你讓這一切看起來神奇地似魔法
Cause I see nobody, nobody but you, you, you
我的眼裡融入不下其他人 只有你
I'm never confused
我從不感覺困惑過
Hey, hey 

I'm so used to being used
我早已習慣這一切

So I love when you call unexpected

因此我愛上了當你意外來電的時候
Cause I hate when the moment's expected
因為我討厭當美好的那刻早被計劃好的話
So I'ma care for you, you, you
那我就必須得在乎你 心就會因此而痛不欲生
I'ma care for you, you, you, you, yeah
那我就必須得在乎你 心就會因此而痛不欲生

Cause girl you're perfect

因為女孩你真的很完美
You're always worth it
你永遠都如此值得
And you deserve it
而你所得到都是你應得的
The way you work it
你如何把我帶入高潮
Cause girl you earned it
因為女孩這一切都是你費心贏得的
Girl you earned it
女孩 這是你所贏得的

You know our love would be tragic

你知道我們的愛將會的是悲劇收場
So you don't pay it, don't pay it no mind
因此你不打算去在意結局會是如何
We live with no lies
我們之間相處 沒有任何謊言
Hey, hey

You're my favorite kind of night
你是我最愛的那種夜晚

On that lonely night

在那寂寞的夜晚裡
We said it wouldn't be love
我們曾說過這一切不會包含愛
But we felt the rush
但我們感受到了那種快感
It made us believe it was only us
那一刻 我們都覺得這世界 就好像只有我們
Convinced we were broken inside, inside
彼此說服了自己其實心裡有多麼渴望