10.04.2014

Ellie Goulding - How Long Will I Love You 中文歌詞


Live Room Ver.


Music Video Ver.


Favor Love Song Ever x3

Ellie Goulding 
我會愛你多久
How Long Will I Love You

How long will I love you
我會愛著你多久
As long as stars are above you
只要夜裡的星空持續在天上閃耀著
And longer if I can
可以的話 我還想更久

How long will I need you
我會需要你多久
As long as the seasons need to
只要四季依舊
Follow their plan
交替不息

How long will I be with you
我會陪著你多久
As long as the sea is bound to
只要海浪持續
Wash up on the sand
沖刷岸上的沙子

How long will I want you
我會擁有你多久
As long as you want me to
只要你同意讓我這麼做
And longer by far
再久也沒問題

How long will I hold you
我會牽著你的手多久
As long as your father told you
只要你父親也同意的話
As long as you can
只要你被允許的話

How long will I give to you
我會為你付出多久
As long as I live through you
只要我在你身邊
However long you say
你說要多久就多久

How long will I love you
我會愛著你多久
As long as stars are above you
只要夜裡的星空持續在天上閃耀著
And longer if I may
可以的話 我還想更久

How long will I love you
我會愛著你多久
As long as stars are above you
只要夜裡的星空持續在天上閃耀著