1.25.2015

Aiden Grimshaw - Be Myself 中文歌詞


Movie Audio Ver.


Movie Trailer


賈斯汀出任務
OST from Justin and the Knights of Valour

Aiden Grimshaw
Be Myself 做我自己

Sinners never sleep
犯錯的人從不停止增加
Wake up, please, with me
清醒吧 拜託 陪伴著我
I don't wanna be alone
我不想要變得孤苦伶仃的
Take my heart as yours
我的心可以歸你所有
The hands are pulling me down
不斷地被拖入深淵谷底
No sound, I'm drowning
不知覺地 我墜毀著
Drowning
沉溺於其中

Be, gotta be myself, I gotta be, gotta be myself, no one else
不 我必須要做我自己 而不是其他人
Gotta be, gotta be myself, for a while
我必須勇敢地面對 就算只能撐一陣子
Gotta be, gotta be myself, I gotta be, gotta be myself, no one else
我必須要做我自己 而不是其他人
Gotta be, gotta be myself, just for now
我必須站出來承擔 只要撐過此刻就好

If I jumped in too deep
如果我沉溺於其中過深
Gave you all of me
把我的所有都奉獻給你
In accidental scenes
在意想不到會發生的情節裡
Catching tales, and dreams
追尋著童話和夢想
Demons at my door
惡魔卻站在我面前
No sound, I'm drowning
不知覺地 我墜毀著
Drowning
墮落於其中