2.01.2015

Ciara - I Bet 中文歌詞


Official Acoustic Ver.


Music Video Ver.


Ciara

I Bet 我敢打賭

I bet you start loving me

我敢打賭你終於肯愛上我了
Soon as I start loving someone else
當我開始愛上其他人的時候
Somebody better than you
其他比你更好的人
I bet you start needing me
我敢打賭你開始需要我了
Soon as you see me with someone else
當你看見我和其他人在一起的時候
Somebody other than you
其他人但不會是你
And I know that it hurts
而我知道這樣會很難受
You know that it hurts your pride
你也知道這會傷害你的自尊心
But you thought the grass was greener on the other side
但你卻覺得別人的總是特別的好
I bet you start loving me
我敢打賭你終於肯愛上我了
Soon as I start loving someone else
當我開始愛上了其他了
Somebody better than you
其他比你更好的人

So I'm supposed to believe that it's Fellini's calling your phone

所以我應該相信那是披薩外賣打來給你的電話嗎
I'm s'posed to believe that they're asking you if you're home
我應該相信他們在問你 你在不在家嗎
I wasn't born yesterday, not me
我不是昨天才活在這世上的 我不是白癡好嗎
Can't get that over me, not me
你騙不到我 騙得了其他人也不會騙得到我
I love you, but I won't be a fool for you
我愛你 但不會為了你而當個傻瓜
That is just something that I wouldn't do, babe
那是我絕不會做的事 親愛的
I mean I'mma stay if you could tell the truth
我的意思是 我會留下 如果你告訴我真相
But you can't, no matter how much time I ask
但你無法 無論我問了你多少次

Is that your bitch over there, giving' me the ugly stare

那裡站的是你的婊子嗎 一臉死人樣的盯著我
The one with the silicone ass, and the Brazilian hair
那個擁有矽膠大屁股和黝黑捲髮的
You ain't gon' respect me no no no till I'm not there
你不會去尊重我 不 直到我不在你身邊的時候
See, I got you comfortable, now you ain't really scared
你看吧 我能讓你感到安心 但你卻不再因為失去我而感到害怕

So you bought me a car, he can buy that too

所以你買了一輛車討我開心 但他也可以辦得到啊
I can take care of myself and I can find someone to do it too, baby
我可以照顧我自己 我也可以找另個人來照顧我 親愛的
You actin' like you upgraded me, I upgraded you
你搞得好像託你的福 我才有今天 拜託咧 是事實相反的吧
You and me Fashion Week at Paris, I put you on to that new
你和我在巴黎的時裝週 是我讓你成為目光焦點欸
But you took advantage, oh you took advantage, oh you took advantage
但你卻借機會謀利 你利用了我 喔你利用了我
I cannot understand, I cannot understand, I cannot understand it
我不懂 我無法搞懂 為什麼
I thought you'd always be there for me, yeah yeah
我以為你會永遠陪在我身邊
But if you ask me if I knew betta now, hell yeah
但如果你問我要是我能夠諒解的話 他媽的最好啦

So you can keep that bitch over there, giving me the ugly stare

任由你讓那那婊子一臉死人樣的盯著我
The one with the silicone ass, and the Brazilian hair
那個擁有矽膠大屁股和黝黑捲髮的
You ain't gon' respect me no no no till I'm not there
你不會去尊重我 不 直到我不在你身邊的時候
See, I got you comfortable, now you ain't really scared
你看吧 我能讓你感到安心 但你卻不再因為失去我而感到害怕

Baby, tell me what's it

親愛的 告訴我事實吧
Gonna take to keep it
必須維持住我們的感情啊
All the way one hundred
一五一十的告訴我吧
You won't get it till I'm gone away (Away)
(可惜)你無法了解 直到我的離開

I hate, I hate that I'm

我痛恨我自己
Singing this song
正唱著這首歌
Singing this song
正唱著這首歌
‘Cause I love you
因為我愛你
Yeah I love you
是的 我愛你
I’m all cried out
我的眼淚都哭光了
I’m all tried out
我已經精疲力盡了
I’m all fired out
我把該說的想說的都說了
Yeah
對啊
Right now, it’s killing me
現在 這一切就像刀割般傷害著我
Cause now I have to find someone else
因為此刻我必須再找另一個人
When all I wanted was you
當我最想要的 卻只有你時