5.23.2015

Jason Derulo - Broke 中文歌詞


Official Audio Ver.


Jason Derulo
Broke 為愛破產

Mo' money, mo'-mo' money
更多花不完的錢
Mo' money, mo' problem
錢財越多 煩惱也就越多
Oh yeah!
喔耶

If I was flipping burgers on the night shift
如果我是在夜班裡賣漢堡的員工
Would you choose me?
你會選擇我嗎
Would you let me take you home
你會讓我帶你回家嗎
If I drove a hooptie?
如果我開的只是一台老爺車

Cause every time I see you, I be screamin' "Hallelujah"
因為每當我一看見你 我就會瘋狂的 “我的天啊” 尖叫起來
But you're all about the Benjamins, I see right through ya
但在你的心裡就只愛錢 我已經把你看透了

I'm still gonna get stoned
我依舊要嗨翻整晚
So you could go ahead and break your bones
那你就可以盡情的去享受
Cause all I've ever been told
因為即使大家都已經警告過我了
Mo' money, mo' problems, so I'd rather be broke
錢財越多 煩惱也就越多 所以我寧願破產

And all my people say, whoo
然後我身邊的朋友就會說 哇靠
And all my people say, whoo
然後我身邊的朋友就會說 你也太闊達了吧
Mo' money, mo' problems
錢財越多 煩惱也就越多
So I'd rather be broke
所以我寧願破產

You just want one thing
你要的只有一件事
My love ain't enough
我的愛對你來說還不夠
I was so busy tryna make this shit last
我曾經忙著維持彼此的關係盡可能持久
That I didn't notice she was kissing my cash
因此我卻沒發現他愛的就只是我的錢

Whatcha gonna do when you're out of favors?
你會怎麼做當你已經不知所措
Are you gonna chase this paper?
你願意來賺我的紙鈔嗎
Whatcha gonna do when the good Lord age ya?
你會怎麼做當你已經不再年輕
Are you gonna chase this paper?
你願意來賺我的紙鈔嗎

Cause all I've ever been told
因為即使大家都已經警告過我了
Mo' money, mo' problems
錢財越多 煩惱也就越多
So I'd rather be broke
所以我寧願破產

Mo' money, mo' problems
錢財越多 煩惱也就越多
So I'd rather be broke
所以我寧願破產

Mo' money, mo'-mo' money
更多花不完的錢
Mo' money, mo' problem, baby
錢財越多 煩惱也就越多 
Mo' money, mo'-mo' money
更多花不完的錢
Mo' money, mo' problem
錢財越多 煩惱也就越多 

Mo' money, mo' problems
錢財越多 煩惱也就越多
So I'd rather be broke
所以我寧願破產