6.03.2015

Major Lazer - Be Together 中文歌詞


Lyrics Video Ver.


Major Lazer (ft. Wild Belle)
Be Together 在一起

Let me escape in your arms
讓我逃離到你的懷中吧
Baby I'm yours, baby I'm yours
親愛的我是你的了 親愛的我是你的了
Love don't come easy at all
愛來得不易
I missed you so much
我好想你
I missed you so much
我真的好想你

Tell me, is this freedom, baby?
告訴我 親愛的 這是種自由嗎?
Chasing after danger, making my heart race, woah
犯險追隨著你 害我心跳刺激地不停加速 

Maybe if the stars align, maybe if our worlds collide
也許星星會排列成直線 也許我們的世界能有所火花
Maybe on the dark side we can be together, be together
也許在未知的時空裡 我們能夠在一起 我們能夠相愛
Maybe in a million miles, on a highway through the skies
也許在遙遠的一萬英里裡 有個能通往天空的高速公路
Someday soon, we'll be together
在不久的將來裡 我們會在一起的

He was a dreamer at heart
他曾是個隨心所欲的夢想家
Chasing the stars, chasing the stars
追逐著星星 即使有多不可能
Wings spread to the sun
展翅於陽光 勇敢的奔向夢想
I miss you so much
我好想你
I miss you so much
我真的好想你

We'll be together, we'll be together
我們會在一起的 總有一天
We'll be together, we'll be together
我們會在一起的 總有一天
We'll be together, we'll be together
我們會在一起的 總有一天
We'll be together, we'll be together
我們會在一起的 總有一天