6.03.2015

Major Lazer - Powerful 中文歌詞


Lyrics Video Ver.


Music Video Ver.


Major Lazer

(ft. Ellie Goulding & Tarrus Riley)
Powerful 強大的能量

Oh my, my, my, what you do to me?

喔 我的天啊你到底對我做了什麼
Like lightning when I'm swimming in the sea
如同我暢游海中時 被閃電擊中般
From the very first time we loved
終於啊 我們相愛了
From the very first time we touched
終於啊 我們心心相連了
Walking on wires and power lines
如同在高壓的電線上行走般刺激
You put your body on top of mine
我們盡情的享受著
Every time that you lift me up
每當你令我興奮不已時
To the heaven and stars above
那種感覺就如同能夠超越星星和天堂

Oh lord have mercy, I'm begging you, please

喔神啊 你行行好嘛 我都在求你了 拜託啦
I'm feeling drained, I need love
此刻的我感到無比空虛 我需要這愛情
You charge me up like electricity
你賦予我力量如同電流般
Jump-start my heart with your love
我的心跳因你而跳動

There's an energy when you hold me

當你握緊我的手時 有股能量被釋放出來 
When you touch me, it's so powerful
當你觸碰我時 這能量如此強大
I can feel it when you hold me
當你握緊我的手 我能感受得到
When you touch me, it's so powerful
當你觸碰我時 這能量如此強大

I couldn't leave even if I wanted to

即使我想我也離不開你
Cause something keeps pulling me back to you
因為有種力量不斷地把我推向你
From the very first time we loved
終於啊 我們相愛了
From the very first time we touched
終於啊 我們心心相連了
The stroke of your fingers, the scent of your lingers
從你指尖散發的不滅香氣
My mind roaming wild, the thoughts of your smile
被你迷得無法自拔 腦裡想的都是你的笑容
Oh, you gotta give me some
喔 是時候該給我你的愛了吧
Or you can give it all, but it’s never enough no
或將你的所有都專屬於我 但這些永遠都不夠 我想要更多

Hold me in your arms

將我擁入你的懷裡
Burns like a fire, electricity
我們轟烈似火 如同電流般
When you’re close I feel the sparks
當你在我身邊時 我能感受到火花
Takes me higher to infinity
將我帶入永恆無盡的高潮