5.19.2016

Meghan Trainor - Hopeless Romantic 中文歌詞


Vevo Live Ver.


Meghan Trainor
Hopeless Romantic 無可救藥的浪漫

Ever after comes after we meet
每次只要想到我們相遇的那刻
I think the movies were lying to me
就想到電影情節根本欺騙了我
Oh my, how they lie
我的天啊 它們真的很會騙
Know I'm ready to give you my heart
知道自己已經準備為你付出我的心
Just gotta find you so we can start
只是該把你給找到這一切才能開始啊
Oh yeah, but till then
對啊 但直到那之前
I gotta be patient
我必須要有耐心
But I'm tired of waiting
但我已經厭倦等待了

I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Looking for love
尋求著愛
I'd risk it all just to have it
也願意冒險一切就只為得到它
I wouldn't take it for granted
我不會將它視為理所當然
I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Not giving up
根本沒想過放棄
Cause I deserve to find my own
因為我值得找到屬於我的另一伴
I can feel it in my bones
我能由衷的感覺得到
Yes, I know you're somewhere close
對 我知道你一定就在這附近
Giving me hope
賜予我希望

Bet we met at a party before
我敢打賭我們曾在派對上見過面
You were sweet and held open the door
你很貼心的幫我把門打開
Oh my, I should've said hi
我的天啊 我應該要打招呼的啊
So if you're out there
所以要是你就在這附近
And hearing this song
也正在聽這首歌
Just know I'm here
要知道我就在這
And you're taking too long
而你已經把時間拖得太久了
Baby, come and find me
親愛的 快來找我
Cause I've been so patient
因為我已經很耐心地等了好久
And I'm sick of waiting
而我也厭倦等待了

I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Looking for love
尋求著愛
I'd risk it all just to have it
也願意冒險一切就只為得到它
I wouldn't take it for granted
我不會將它視為理所當然
I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Not giving up
根本沒想過放棄
Cause I deserve to find my own
因為我值得找到屬於我的另一伴
I can feel it in my bones
我能由衷的感覺得到
Yes, I know you're somewhere close
對 我知道你一定就在這附近
Giving me hope, oh yes, you are
賜予我希望 對 這是真的

Under these stars and under the moon
在這充滿星星和月亮的夜空下
Searching for me and I'm looking for you
你尋覓著我而我也尋覓著你
Show me you're out there
告訴我你就在不遠之處
Tell me you
告訴我你也是

You're just a hopeless romantic
你也只是個對愛無可救藥浪漫的人
And you're looking for love
你也尋求著愛
You'd risk it all just to have it
你也願意冒險一切就只為得到它
You wouldn't take it for granted
你不會將它視為理所當然

I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Looking for love
尋求著愛
I'd risk it all just to have it
也願意冒險一切就只為得到它
I wouldn't take it for granted
我不會將它視為理所當然
I'm just a hopeless romantic
我只是個對愛無可救藥浪漫的人
Not giving up
根本沒想過放棄
Cause I deserve to find my own
因為我值得找到屬於我的另一伴
I can feel it in my bones
我能由衷的感覺得到
Yes, I know you're somewhere close
對 我知道你一定就在這附近
Giving me hope
賜予我希望