5.19.2016

Meghan Trainor - Just a Friend To You 中文歌詞


Vevo Live Ver.


Meghan Trainor
Just a Friend To You 只是朋友

Why you gotta hug me
為什麼要抱我
Like that every time you see me
每當你遇見我的時候
Why you always making me laugh
為什麼要討我開心
Swear you're catching feelings
我敢發誓你對我也有感覺

I loved you from the start
我早已在開始就愛上你
So it breaks my heart
所以這真的傷透我的心

When you say I'm just a friend to you
當你說我對你而言只是朋友的那刻
Cause friends don't do the things we do
因為朋友之間不會像我們對待彼此那樣
Everybody knows you love me too
大家都知道你也愛我
Tryna be careful with the words I use
說出口的每一句都試著小心翼翼
I say it cause I'm dying to
向你告白是因為我真得很渴望得到你
I'm so much more than just a friend to you
我對你而言不只朋友啊

When there's other people around
當有其他人在場時
You never wanna kiss me
你從不會想親我
You tell me it's too late to hang out
你說和我約會已經太遲
And you say you miss me
但卻又說你想我

I loved you from the start
我早已在開始就愛上你
So it breaks my heart
所以這真的傷透我的心

When you say I'm just a friend to you
當你說我對你而言只是朋友的那刻
Cause friends don't do the things we do
因為朋友之間不會像我們對待彼此那樣
Everybody knows you love me too
大家都知道你也愛我
Tryna be careful with the words I use
說出口的每一句都試著小心翼翼
I say it cause I'm dying to
向你告白是因為我真得很渴望得到你
I'm so much more than just a friend to you
我對你而言不只朋友啊

You-oh-oh-oh-oh (x4)
你啊你

When you say I'm just a friend to you
當你說我對你而言只是朋友的那刻
Cause friends don't do the things we do
因為朋友之間不會像我們對待彼此那樣
Everybody knows you love me too
大家都知道你也愛我
Tryna be careful with the words I use
說出口的每一句都試著小心翼翼
I say it cause I'm dying to
向你告白是因為我真得很渴望得到你
I'm so much more than just a friend to you
我對你而言不只朋友啊

A friend to you (x3)
對你而言只是朋友嗎