1.08.2015

Ellie Goulding - Love Me Like You Do 中文歌詞


Music Video Ver.


格雷的五十道陰影
Soundtrack from Fifty Shades of Grey
(以下為性暗示歌詞)

Ellie Goulding

Love Me Like You Do 坦誠愛我

You're the light, you're the night

你是我生命中的光芒和黑暗
You're the color of my blood
你就像我的血液 令我的生命充滿動力
you're the cure, you're the pain
你是我的解藥 同時也是我的痛苦來源
You're the only thing I wanna touch
你是唯一我最想要靠近的美好事物
Never knew that it could mean so much
從沒想過這一切意味著這麼多
So much
這麼多

You're the fear, I don't care

你令我感到畏懼 但我不在乎
'Cause I've never been so high
因為我未曾如此興奮過
Follow me to the night
跟隨著我步入夜晚
Let me take you pass our satellites
讓我帶領你逃離眾人的目光
Even see the world you brought to life
甚至讓你目睹你為我世界帶來的生命力
To life
生生不息的生命力

So love me like you do

所以誠實表達出你的感受吧
Lo-lo-love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Lo-lo-love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Touch me like you do
觸摸我就像你有多麼想要
To-to-touch me like you do
觸摸我 坦然面對你的感受吧
What do you waiting for
你還在等什麼

Fading in, fading out

漸顯漸隱地
On the edge of paradise
就在天堂的邊緣
Every inch of your skin
你肌膚的每一寸
Is a holy grail I got to find
就像我必須要尋找到的聖杯
Only you can set my heart on fire
唯有你才能讓我的心熊熊燃燒
On fire
如火燎原

Yeah, I'll let you set the pace

是的 我會讓你來調整你的步調
'Cause I'm not thinking straight
因為此刻的我無法正經地思考
My head's spinning around
我的腦袋團團轉不斷地胡思亂想
I can't see clear anymore
我已經無法搞清楚我的思緒了
What do you waiting for
你還在等什麼

So love me like you do

所以誠實表達出你的感受吧
Lo-lo-love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Lo-lo-love me like you do
愛我就像你心裡想的那樣
Touch me like you do
觸摸我就像你有多麼想要
To-to-touch me like you do
觸摸我 坦然面對你的感受吧
What do you waiting for
你還在等什麼