4.03.2015

Sia - Eye of the Needle 中文歌詞


Official Audio Ver.


Sia 
Eye of the Needle 難如登天

Take me down
此刻的情緒
I'm feeling now
把我推入谷底
And if I move on
要是我向前看的話
I admit you're gone
就等於承認了你的離去

And I ain't ready
即使還沒準備好
But I'll hold steady
但我會保持鎮定
Yeah I'll hold you
是的 我會將你
In my arms, in my arms
緊緊地擁入我的懷中 
In my arms, whoa!
緊緊地擁入我的懷中 

You're locked inside my heart, whoa!
你被牢牢的鎖在我心裡
Your melody's an art, whoa!
你如此獨一無二的個性
I won't let the terror in
我不會讓恐懼侵占 
I'm stealing time 
我爭取著和你在一起的時間 
Through the eye of the needle
即使有多不可能 

Step and repeat
重蹈覆轍
Tears fall to the beat
眼淚頻頻落下
Smile through the pain
笑著撐過傷痛
Feel the acid rain
承受殘酷的事實

My bags' heavy
我的負擔如此承重
Being filled by me
被我難過的情緒灌爆
They weigh me down
它們將我推入谷底
Carry them round
無法阻止不斷湧入的情緒
It's all mine, all mine
都怪我自己 自作自受
Oh I am blinded by the eye of the needle
竟然盲目投入於這不可能的事裡