5.16.2015

Miley Cyrus - Wrecking Ball 中文歌詞


Music Video Ver.


Eli Lieb Cover Ver.


Miley Cyrus
Wrecking Ball 鐵球

We clawed, we chained, our hearts in vain
在這場愛情裡 我們掙扎過也試過配合 到頭來依舊徒勞無功
We jumped, never asking why
我們曾毫無原因的瘋狂陶醉於這愛情裡
We kissed, I fell under your spell
當我們親吻的那刻 我就像是陷入於你的魔咒裡
A love no one could deny
一個大家都無可否認的愛情裡

Don’t you ever say I just walked away

你不能說是我就這樣的離開了
I will always want you
我想要擁有的一直都是你啊
I can’t live a lie, running for my life
但我無法活在這欺騙自己的謊言裡 一輩子就只能追著你跑
I will always want you
我想要擁有的一直都是你啊

I came in like a wrecking ball

我就如同鐵球般
I never hit so hard in love
奮不顧身用盡全力的投入於這愛裡
All I wanted was to break your walls
我只是想要走入你的心房
All you ever did was wreck me
但你就只會把我拒絕於外
Yeah you, you wreck me
對啊 你就只會把我拒絕於外

I put you high up in the sky

我將你捧於手心裡珍惜著
And now, you’re not coming down
而此刻你卻認為這是理所當然的
It slowly turned, you let me burn
我們的感情逐漸變調 你讓我轟轟烈烈的燃燒
And now, we’re ashes on the ground
而此刻我們卻只剩下灰燼

I came in like a wrecking ball
我就如同鐵球般
I never hit so hard in love
奮不顧身用盡全力的投入於這愛裡
All I wanted was to break your walls
我只是想要走入你的心房
All you ever did was wreck me
但你就只會把我拒絕於外
Yeah you, you wreck me
對啊 你就只會把我拒絕於外

I never meant to start a war

我從未想過要和你吵
I just wanted you to let me in
我只是想要你讓我進入你的世界
And instead of using force
我不要去強迫你才願意
I guess I should’ve let you win
我想這場遊戲讓你贏好了
I never meant to start a war
我從未想過要和你吵
I just wanted you to let me in
我只是想要你讓我進入你的世界
I guess I should’ve let you win
我想這場遊戲讓你贏好了(我不想再繼續了)

Don’t you ever say I just walked away

別說是我就這麼的離開了
I will always want you
我想要擁有的一直都是你啊